Skip to main content
Join the Fortnite developer community

Zaloguj się

Deweloperzy i ich społeczności, które obserwujesz, będą wyświetlane tutaj. Zaloguj się, by dołączyć do dyskusji.


  • Poznaj społecznościZnajdź swoją społeczność

Godziny mocy: Upiorne Duszki Zrywu | 10 Październik

Najważniejsze sprawyOpublikowano wEpic Gamesw Battle Royale
Oct10
6:00 PM · czas trwania: 2 godziny
3.7K Chcę dołączyć
Communities Team
Communities Team
Communities Team1 dzień temu
  • Personel
  • Deweloper
  • Właściciel społeczności
Communities Team1 dzień temu
  • Personel
  • Deweloper
  • Właściciel społeczności

Nadszedł straszny czas! W sobotę 10 października najbardziej upiorne Duszki na Wyspie nawiedzą mapę w większej liczbie, a Dyniowe Skrzynie będą pojawiać się częściej. Wsiądź na miotłę wiedźmy i ruszaj w pogoń.

🕑 Start o godz. 20:00 czasu polskiego | 18:00 UTC

🕘 Druga runda startuje o godz. 3:00 czasu polskiego (następnego dnia) | Niedziela, 1:00 UTC

🧹 Każda osoba ląduje z miotłą wiedźmy

🎃 Więcej Dyniowych Skrzyń na Wyspie

👻 Duszki: Jeleń, Wampir i Upiorny Zryw pojawiają się częściej

🪙 Tokeny 1-Up i Przenośne ekstraktory mogą wypaść ze skrzyń

A U S T I N A A
A U S T I N A A
A U S T I N A A1 dzień temu
A U S T I N A A1 dzień temu

first and peak

GoalieGamer0888
GoalieGamer0888
GoalieGamer08881 dzień temu
GoalieGamer08881 dzień temu

STOP PUTTING OG COSMETICS IN THE SHOP FORTNITE!!!

SnagKraken
SnagKraken
SnagKraken23 godz. temu
SnagKraken23 godz. temu

DONT GET MAD

iangzz13
iangzz13
iangzz1322 godz. temu
iangzz1322 godz. temu

I genuinely need that gold spooky dash sprite tho

Zaiah-
Zaiah-
Zaiah-21 godz. temu
Zaiah-21 godz. temu

Epic games, thank you for being there even with recent hiring challenges, I appreciate you helping these kids become more social but i request that you make another method for sprite gathering and usage so they are not just playing the game constantly. A passive sprite level up or ability to use them post gathering would help this alot :3

pixletales1
pixletales1
pixletales120 godz. temu
pixletales120 godz. temu

anybody want to be in a duo with me zero build in battle royale?

pixletales1
pixletales1
pixletales120 godz. temu
pixletales120 godz. temu

GoalieGamer0888
GoalieGamer0888
GoalieGamer088819 godz. temu
GoalieGamer088819 godz. temu

If you had an OG cosmetic and fortnite threw it in the shop for anyone to buy, wouldn't you be mad to?

Harper HAS SHOES
Harper HAS SHOES
Harper HAS SHOES18 godz. temu
Harper HAS SHOES18 godz. temu

I would definitely not like it if I were a veteran, but maybe they’ll add status tags to player names like “veteran” “OG” “noob” etcetera.

Chcesz wziąć udział?
Zaloguj się, by odpowiedzieć