Skip to main content
Join the Fortnite developer community

Giriş yap

Takip ettiğin geliştiriciler ve toplulukları burada görünür. Konuşmalara katılmak için giriş yap.


  • Toplulukları keşfetTopluluğunu bul

Güç Saatleri: Korkutucu Atılma Büyücükleri | 10 Ekim

VurguŞurada paylaşıldı:Epic Gamesbunun aracılığıyla: Battle Royale
Oct10
6:00 PM · 2 saat boyunca devam edecek
3.7K İlgimi çekiyor
Communities Team
Communities Team
Communities Team1 gün önce
  • Kadro
  • Geliştirici
  • Topluluk Sahibi
Communities Team1 gün önce
  • Kadro
  • Geliştirici
  • Topluluk Sahibi

Korku zamanı geldi çattı! Bu Cumartesi, 10 Ekim'de Ada'nın en ürpertici Büyücükleri haritayı daha da kalabalık hâlde mesken tutuyor, ayrıca fazladan Balkabağı Sandığı da ortaya çıkıyor. Cadı Süpürgesi'ne atla ve peşlerine düş.

🕑 TSİ 21.00'de başlıyor | 18.00 UTC

🕘 2. tur TSİ 04.00'te başlıyor | Pazar, 01.00 UTC

🧹 Herkes Cadı Süpürgesi ile iniyor

🎃 Ada genelinde daha fazla Balkabağı Sandığı

👻 Geyik, Vampir ve Ürpertici Atılma Büyücüğü daha sık ortaya çıkıyor

🪙 Sandıklardan 1-Up Jetonu ve Taşınabilir Çıkarıcı çıkabilir

A U S T I N A A
A U S T I N A A
A U S T I N A A1 gün önce
A U S T I N A A1 gün önce

first and peak

GoalieGamer0888
GoalieGamer0888
GoalieGamer08881 gün önce
GoalieGamer08881 gün önce

STOP PUTTING OG COSMETICS IN THE SHOP FORTNITE!!!

SnagKraken
SnagKraken
SnagKraken23 sa. önce
SnagKraken23 sa. önce

DONT GET MAD

iangzz13
iangzz13
iangzz1322 sa. önce
iangzz1322 sa. önce

I genuinely need that gold spooky dash sprite tho

Zaiah-
Zaiah-
Zaiah-21 sa. önce
Zaiah-21 sa. önce

Epic games, thank you for being there even with recent hiring challenges, I appreciate you helping these kids become more social but i request that you make another method for sprite gathering and usage so they are not just playing the game constantly. A passive sprite level up or ability to use them post gathering would help this alot :3

pixletales1
pixletales1
pixletales120 sa. önce
pixletales120 sa. önce

anybody want to be in a duo with me zero build in battle royale?

pixletales1
pixletales1
pixletales120 sa. önce
pixletales120 sa. önce

GoalieGamer0888
GoalieGamer0888
GoalieGamer088819 sa. önce
GoalieGamer088819 sa. önce

If you had an OG cosmetic and fortnite threw it in the shop for anyone to buy, wouldn't you be mad to?

Harper HAS SHOES
Harper HAS SHOES
Harper HAS SHOES18 sa. önce
Harper HAS SHOES18 sa. önce

I would definitely not like it if I were a veteran, but maybe they’ll add status tags to player names like “veteran” “OG” “noob” etcetera.

Katılmak ister misin?
Yanıt vermek için giriş yap.